Το Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ ολοκληρώθηκε με επιτυχία και αποτέλεσε τον 1ο χωμάτινο αγώνα για την φετινή χρονιά, ο οποίος προσμέτρησε στα κύπελλα ράλλυ χώματος και ράλλυ χώματος ιστορικών αυτοκινήτων.
Με θετικό πρόσημο και οι συμμετοχές αθλητών της Α.Λ.Α.Κορινθίας
Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 οι Ισμαήλος-Σούκουλης με Εvo9.
Δεύτεροι στην C6, παρα τα προβλήματα και το καπέλλο , οι Σωτηρόπουλος –Μούκας με Nissan Micra .
Πάθος για Rally, είχαν όλοι, τα πληρώματα, οι θεατές, και η κοινωνία των Καρυών και της Σπάρτης που αγκάλιασαν τον αγώνα χορηγώντας άμεσα βοήθεια όπου χρειαζόταν. Το αγωνιστικό διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο στον χώρο του Διοικητηρίου Σπάρτης που φιλοξένησε ιδανικά τον Διοικητικό και Τεχνικό έλεγχο των πληρωμάτων.
Στην συνέχεια ακολούθησε η Πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης, όπου χιλιάδες κόσμου θαύμασαν σχήματα, χρώματα και λίγο ήχο αγωνιστικών αυτοκινήτων που είχε λείψει τα προηγούμενα χρόνια όπως φάνηκε από τις αντιδράσεις του κόσμου που το καταευχαριστήθηκαν.
Την Κυριακή το πρωί ξεκίνησε η δράση από τον αθλητικό χώρο των Καρυών. Σε απόλυτα καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες οι θεατές που έκαναν ρεκόρ προσέλευσης χόρτασαν θέαμα , αλλά και σκόνη…! Τα 58 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα αντιμετώπισαν μια τεχνική ειδική διαδρομή που σε δώδεκα χιλιόμετρα έχει μεγάλη ποικιλία στροφών από φουρκέτες μέχρι ανοιχτές καμπές με διάφορες κλίσεις και πολλά πονηρά γρήγορα κομμάτια.
Στο γνωστό σημείο με το άλμα και τους πολλούς θεατές είχαμε πτήσεις πολλών μέτρων και πολύ θέαμα. Τα περισσότερα μέτρα στον αέρα έκαναν οι Μ.Παυλή με την Β.Παπαδάκη και το rοζ Hyundai Accent.
Στα Ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν την πρώτη θέση στο μενού της ημέρας, οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με Escort MkII κέρδισαν τους Χριστοδούλου-Σαμαρά οι οποίοι οδήγησαν μια “δόξα” των ελληνικών αγώνων, την “fruit of the loom” Integrale του Κ.Αποστόλου. Τρίτοι στην γενική των Ιστορικών οι Δελαπορτας-Παναρίτης με Golf Mk2, 8 μόλις δευτερόλεπτα μπροστά απο τους Γ. Παραδείση-Στεργίου με Εscort MkI.
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι Παπαδημητρίου-Κουζιώνης (Skoda Fabia R5) κέρδισαν στη γενική κατάταξη με το έργο τους να γίνεται ευκολότερο μετά την εγκατάλειψη των Ξανθάκου-Σαϊνη με ίδιο αυτοκίνητο που έγινε πολύ νωρίς. Δεύτεροι γενικής και πρώτοι στην C2 οι Π.Παραδείσης-Φράγκου με Εvo9 με τρίτους γενικής και δεύτερους C2 τους ταλαντούχους και πολύ γρήγορους Βιγκόπουλο-Ζακχαιο με το Renault Clio Rally3, κλάση που θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον πληρωμάτων και θεατών στο επόμενο διάστημα αφού αποτελεί “συνέχεια” της Ν4. Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 οι Ισμαήλος-Σούκουλης με Εvo9.