ΔΙΑΦΟΡΑ

Mykonos Olympic Classic Rally: Με λάμψη και ανταγωνισμό!

Η πρώτη ευρωπαϊκή εκδοχή του Mykonos Olympic Classic Rally στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφήνοντας εξαιρετική γεύση σε αγωνιζόμενους, αλλά και σε όσους παρακολούθησαν τον αγώνα. Η ομορφιά της Μυκόνου, οι δύσκολες και τεχνικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού, σε συνδυασμό με την εξέλιξη του αγώνα είχαν σαν αποτέλεσμα ένα κοκτέιλ που συγκίνησε φίλους και όχι μόνο του σπορ. Η σημερινή, τελευταία μέρα του αγώνα παρά λίγο να φέρει ανατροπές στην κατάταξη, αφού ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Ford Anglia των Christian Crucifix – Joseph Lambert λίγο έλειψε να τους στερήσει τη νίκη, αλλά και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ευρώπης – τον οποίο εξασφάλισαν και μαθηματικά, ένα γύρο πριν την ολοκλήρωση του θεσμού. Παρόλ’ αυτά, το βελγικό πλήρωμα κατάφερε να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες και να φτάσει στον τερματισμό, στο Δημαρχείο της Μυκόνου, πανηγυρίζοντας τη νίκη, αλλά και τον τίτλο.

Στο βάθρο τους ακολούθησαν οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για το 2016, Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με την Alfa Romeo Alfasud. Το πλήρωμα του ιταλικού χάτσμπακ που συγκαταλεγόταν ανάμεσα στα φαβορί του αγώνα, έκανε ένα λάθος στην αρχή που του στοίχισε, αλλά με εξαιρετική ακρίβεια στη συνέχεια κατάφερε να σκαρφαλώσει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Για να συμβεί αυτό, ωστόσο, χρειάστηκε να περάσουν το εμπόδιο των «Στρατισίνο»-Μαθιού Μανσόλα με την Porsche 911. Ο Πρωταθλητής αγώνων Ράλλυ, με τη βοήθεια του πολύπειρου συνοδηγού στη συγκεκριμένη μορφή αγώνων, ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα επικεφαλής της κατάταξης. Στη συνέχεια, όμως, μια σειρά από μικρά λάθη τους στοίχισε, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στην 3η θέση της κατάταξης.

sig_2046

Πιο πίσω, βρέθηκαν οι Λάμπρος και Παύλος Αθανασούλας με το VW Golf GTI. Ο Λουτρακιώτης οδηγός συμμετείχε για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη μορφή αγώνα και μάλιστα με τον αδερφό του, Παύλο, στο δεξί κάθισμα. Το πλήρωμα προσαρμόστηκε στη διάρκεια του αγώνα στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης μορφής αγώνων και συνδύασε το αποτέλεσμα με την ευχαρίστηση. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Ρίζος-Λήδα Κοτσονοπούλου με τη Mercedes Benz 280 SL, οι οποίοι και εκμεταλλεύθηκαν τη γνώση των δρόμων, αφού προέρχονται από το νησί της Μυκόνου, για να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Κάπως έτσι, το Mykonos Olympic Classic Rally, που αποτέλεσε μια συνδιοργάνωση του Δήμου Μυκόνου, της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (OMAE) και της OutLoud event services, πέρασε στην ιστορία αφήνοντας μία γλυκιά γεύση. Οι διαδρομές του νησιού αποτέλεσαν πρόκληση για τους οδηγούς, ενώ οι τοπικοί φορείς, αλλά και οι κάτοικοι της Μυκόνου, αγκάλιασαν την εκδήλωση δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή τους και εκφράζοντας την επιθυμία τους o αγώνας αυτός να αποτελέσει θεσμό για το νησί των Ανέμων.

 Στο νησί των ανέμων βρέθηκαν 3 πληρώματα από την Κορινθία , οι Λάμπρος και Παύλος Αθανασούλας με το VW Golf GT , οι οικογένεια Ρέκκα ( Πανάγγελος, Νίκος , Βίκτωρας)VW Golf  και οι Γιάννης Αθανασάκος – Μαρία Ζουμπέκα BMW1602. 

sig_1851

sig_1824

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο