ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ-TAXYTHTA

Θέαμα και συναγωνισμός στη Ριτσώνα!

Με τη ζέστη να κάνει αισθητή την παρουσία της και τους οδηγούς να προσφέρουν πλούσιο θέαμα στους φίλους των αναβάσεων που βρέθηκαν στις στροφές της διαδρομής, ολοκληρώθηκε ο τέταρτος γύρος του Valvoline Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων, η Ανάβαση Ριτσώνας. Τον αγώνα τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης Στερεάς ΕλλάδαςΦάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου ΑθλητισμούΧρήστος Πολυκάρπου.
Η σημαντικότερη μάχη της ημέρας ήταν αυτή στη Formula Saloon! Μπορεί ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo) να ήταν πιο γρήγορος στο πρώτο ανέβασμα, ωστόσο ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST 170) απάντησε στο δεύτερο σκέλος, αντιστρέφοντας την εις βάρος του κατάσταση, πετυχαίνοντας με αυτόν τον τρόπο άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Οι τυχεροί που επέλεξαν να βρεθούν στη Ριτσώνα, αντί για κάποια παραλία, ανταμείφθηκαν από το θέαμα που προσέφεραν οι δύο αυτοί οδηγοί. Τρίτος στη Formula Saloon ολοκλήρωσε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Πρώτος στην FSA ολοκλήρωσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με Ferrari 458 Challenge. Ταχύτερος στην FST2 ήταν ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3.

Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX δεν δυσκολεύτηκε να φύγει για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας. Ανέβηκε ταχύτατα και στα δύο σκέλη, πέτυχε τη δεύτερη φετινή του νίκη και αύξησε τη διαφορά από τους διώκτες του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Χαλκιδαίος Μηνάς Μπενής με Lancer ένατης γενιάς και τον ακολούθησε ο πρωταθλητής της Ν το 2016, Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή του μετά από 2.5 χρόνια στις αναβάσεις. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης οδήγησε ταχύτατα το Honda Civic Type R, κερδίζοντας την κατηγορία του, εκμεταλλευόμενος και την ανωτερότητα του αυτοκινήτου σε σχέση με τους αντιπάλους του. Δεύτερος στην κατηγορία και πρώτος στη Ν2 ολοκλήρωσε ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16). Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ανδρέας Καλυβιώτης (Peugeot 106 S16) με αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος.Στην ομάδα Ν και στην Ν2 είχαμε 2 συμμετοχές από την Κορινθία του Βίκτωρα Ρέκκα ( CITROEN SAXO VTS) που τερματισε 6ος και του Μάκη Σουκουλη (PEUGEOT 106 S16) που δεν τερμάτισε το 2ο σκέλος .

 
Ο Μιχάλης Ευθυμίου πρώτευσε στην Ομάδα Α, προσθέτοντας άλλη μια επιτυχία στο πλούσιο παλμαρέ του. Με το Ford Escort WRC ήταν ο πιο γρήγορος στην κατηγορία και στα δύο ανεβάσματα και με αυτόν τον τρόπο ξέφυγε στη βαθμολογία. Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε, τερματίζοντας πίσω του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRCΣτην Α έως 2 Λίτρα, ο Βασίλης Μπάτζανος πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη με το Citroen Saxo VTS, επικρατώντας του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, Βασίλη Ρέκκα με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος συνέλεξε πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Ρέκκας ήταν ο πιο γρήγορος στο δεύτερο πέρασμα, ωστόσο δεν μπόρεσε να κάμψει την αντίσταση του νικητή. Τρίτος τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa B που δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους.Στην Α5 είχαμε για 2η φορά φέτος έναν ακόμα αθλητή μας τον Τζιμούρτα Θανάση (TOYOTA YARIS ).

Ο Σάκης Τροβάς έκλεψε την παράσταση στην Ομάδα Ε! Με το BMW M3 απέσπασε δικαίως το χειροκρότημα των θεατών, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία! Τον ακολούθησε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας που φέτος αγωνίζεται με Citroen AXαφήνοντας πίσω του τον Κωνσταντίνο Ντόφη που αν και πίεσε στο δεύτερο πέρασμα, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Τσιόγκα.  Στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Τσιόγκας πρώτευσε, αφήνοντας πίσω τον Ντόφη και τον Ευάγγελο Τσιούρη με Peugeot 106 S16.
ΚΕΙΜΕΝΟ : Δ.Τ ΑΣΜΑ 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ :PHOTORPRESS
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο