ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ

Oλυμπιακό Ράλι: Mε έντονο συναγωνισμό η πρεμιέρα του ΠΠΡ 2016

Tο 52ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, από τις φιλόξενες χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Ηλείας, με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να φτάνουν στη νίκη, έπειτα από έναν αγώνα με έντονο συναγωνισμό.
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2016 στις 2-3 Απριλίου, με τη διεξαγωγή του 37ου Ολυμπιακού Ράλλυ, που διοργανώνεται στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές κοντά στον Πύργο, από το Αθλητικό Σωματείο “Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου” (Α.Ο.Λ.Α.Π.).
Το αθλητικό γεγονός είχε και την στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αφού η Π.Δ.Ε. Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας αποτέλεσε συνδιοργανωτή, ενώ οι Δήμοι Πύργου και Ολυμπίας προσέφεραν την αιγίδα τους στον αγώνα, ο οποίος ξεκίνησε μέσω της κλασικής, πια, Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Πλατεία του Πύργου το βράδυ του Σαββάτου 2 Απριλίου και ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 3 Απριλίου, στην Αρχαία Ολυμπία.
Ο 1ος γύρος του Πρωταθλήματος, συγκέντρωσε 40 πληρώματα τα οποία αγωνίστηκαν σε δύο ειδικές διαδρομές (Φολόη, Νεμούτα) που πραγματοποιήθηκαν 3 φορές και είχαν συνολικό μήκος 85,5 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ο συναγωνισμός ήταν ιδιαίτερα έντονος και η μάχη για τη νίκη κρίθηκε στο τέλος, με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να σημειώνουν εντέλει τον ταχύτερο χρόνο σε 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές και να ξεκινούν ιδανικά, την φετινή τους προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Κυπελλούχοι Χώματος Γιάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8), οι οποίοι ήταν ταχύτεροι σε μία ειδική διαδρομή και έμειναν ως το τέλος στη διεκδίκηση της νίκης. Στο βάθρο των νικητών, τα δύο πληρώματα που προαναφέραμε πλαισιώθηκαν από τους Βασίλη Βελάνη-Γιάννη Βελάνη (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), που πέτυχαν και αυτοί μία φορά τον ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή και προηγούνταν μέχρι περίπου τα μισά του αγώνα, όταν και έχασαν χρόνο λόγω προβλήματος με την πίεση του τούρμπο του αυτοκινήτου τους.
Στην 4η θέση της κατάταξης τερμάτισαν οι Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4), που έχασαν χρόνο αρχικά με πρόβλημα στα φρένα, όμως στη συνέχεια ανέκαμψαν, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4) και Πάνος Κωνσταντάκος-Κωνσταντίνος Σαμαράς (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4). Στις κυριότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Θέμη Χαλκιά-Κώστα Σούκουλη (Subaru Impreza N15, C2-N4 από δίσκο πλατώ), Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4 από μετάδοση), Στέφανου Καμιτσάκη-Σπύρου Κολτσίδα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4 από σπασμένο ακρόμπαρο) και Στέλιου Λαϊνόπουλου-Γρηγόρη Ανδριανόπουλου (Subaru Impreza GT, C2-A8 από κιβώτιο ταχυτήτων).
Στην κατηγορία F2 για αυτοκίνητα με κίνηση σε 2 τροχούς, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7), οι οποίοι παράλληλα τερμάτισαν στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. Στη δεύτερη θέση της F2 τερμάτισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort, C3-E11), ενώ την τριάδα της κατηγορίας έκλεισαν οι νικητές της ανταγωνιστικής κλάσης C6, “Pazonen”-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5), οι οποίοι με τη σειρά τους είχαν μάχη με τους τοπικούς Αντώνη Αγγελόπουλο-Χρήστο Δίπλα (Toyota Yaris, C6-A5), που έχασαν χρόνο λόγω κλαταρίσματος και ενώ βρίσκονταν στην δεύτερη θέση της F2. Κλείνοντας την αναφορά στα αποτελέσματα, στην κλάση C4 επικράτησαν οι τοπικοί Παναγιώτης Τριαντόπουλος-Κωνσταντίνος Δελέγκος (Toyota Corolla AE86, C4-E10).
Καλές επιδόσεις για τους Αθλητές μας στην πρεμιέρα του Πρωταθλήματος
bozio_oly2016
Στην 2η Θέση της F2 οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort, C3-E11)
spanos_olym2016
5οι Γενικής οι Σπανός Διονυσης – Γκότοβος Σωτηρης ( Subaru Impreza , C2-N4)
Και για τους Συνοδηγούς
Νίκη για τον Χρήστο Μπακλώρη στην πρώτη του συμμετοχή με τον Γιάννη Αναγνωστάκο (MG ZR 160, C3-A7),6ος Γενικής ο Κώστας Σαμαράς και αυτός για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ του Πάνου Κωσταντάκου (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).
samaras_oly2016
Ο έντονος συναγωνισμός αποτέλεσε το κύριο χαρακτηριστικό της έναρξης του 52ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και ευχή όλων είναι αυτό να συνεχιστεί, αρχής γενομένης από την επόμενη συνάντηση που είναι το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις 2016 στις 6-8 Μαΐου, με την κάθε ημέρα να προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας στη βαθμολογία του θεσμού.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο