ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ

36ο Ράλλυ Παλάδιο: Κυρίαρχοι οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης κατέκτησαν τη νίκη στο ασφάλτινο Ράλλυ Παλάδιο, που ολοκλήρωσε το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Το Αθλητικό Σωματείο “Start Line” διοργάνωσε επιτυχημένα για ακόμη μια χρονιά το Ράλλυ Παλάδιο, έναν από τους πιο κλασικούς ασφάλτινους αγώνες ράλλυ της χώρας μας που φέτος συμπλήρωσε αισίως το 36ο “έτος” του, το Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015.
Το 36ο Ράλλυ Παλάδιο, αποτέλεσε τον καταληκτικό γύρο για δύο σημαντικούς εγχώριους θεσμούς, το Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ενώ ήταν ταυτόχρονα ο 3ος αγώνας του Επάθλου Κεντρικής Ελλάδας. Επίκεντρο ήταν ξανά φέτος, μετά από διάλειμμα ενός έτους, η φιλόξενη Νέα Πέραμος Αττικής που φιλοξένησε την Εκκίνηση, τον Τερματισμό και το Service Park του αγώνα. Σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, στο επίκεντρο των συζητήσεων για το Ράλλυ Παλάδιο βρισκόταν ο καιρός. Οι άστατες καιρικές συνθήκες των προηγούμενων ημερών συνεχίστηκαν κατά το… ήμισυ σήμερα, αφού μπορεί η βροχή να μην ήταν πολλή, όμως ήταν αρκετή ώστε να το οδόστρωμα να παραμένει βρεγμένο στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, δυσκολεύοντας με αυτόν τον τρόπο τις προσπάθειες των πληρωμάτων, αφού η πρόσφυση άλλαζε από στροφή σε στροφή.
Σε αυτό το συνδυασμό-σπαζοκεφαλιά που είχαν να επιλύσουν οι αγωνιζόμενοι σε δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Άνω Αλεποχώρι, Νέος Άγιος Ιωάννης και σε τρία περάσματα από την ειδική διαδρομή Μελετάκι, καλύτεροι από τα 58 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση, αποδείχθηκαν οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO VI). Οι δυο τους σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 5 από τις 7 ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα να φτάσουν σε μια άνετη νίκη, η οποία μάλιστα ήταν η δεύτερη συνεχόμενη στο συγκεκριμένο αγώνα. Άξιοι!
Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Μιχάλης Ευθυμίου-Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC). Το πλήρωμα από το Αλεποχώρι, με τον πατέρα Μιχάλη στο αριστερό μπάκετ και τον γιο Παναγιώτη στο δεξί, κινήθηκε προσεκτικά στις δύσκολες καιρικές συνθήκες και ανταμείφθηκε από το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, δείχνοντας όμως και την ταχύτητά τους, αφού σημείωσe έναν ταχύτερο χρόνο. Το βάθρο των νικητών, συμπλήρωσαν μετά από μάχη που διήρκεσε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, οι Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI). To τοπικό πλήρωμα, ξεκίνησe με μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος, κατά τη διάρκεια του οποίου, ένα τετ-α-κε στην ειδική διαδρομή Νέος Άγιος Ιωάννης, τους κόστισε πολύτιμο χρόνο. Στη συνέχεια ανέβασαν ρυθμό και αναρριχήθηκαν στην κατάταξη φτάνοντας μέχρι το βάθρο, χάρη στον ταχύτερο χρόνο που σημείωσαν στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, το τρίτο πέρασμα από το Μελετάκι, που έγινε σε στεγνό οδόστρωμα.
Στην τέταρτη θέση της κατάταξης, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO IX). Το πλήρωμα από την Πάτρα, μοιράστηκε για πρώτη φορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που προετοίμασε η ομάδα των αδελφών Κύρκου και πραγματοποίησε αγώνα τακτικής, αφού με αυτό το αποτέλεσμα, σφράγισαν τον 3ο συνεχόμενο τίτλο τους, στο Κύπελλο Ασφάλτου. Ακολούθησαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας (Ford Escort WRC), οι οποίοι δυσκολεύτηκαν από τις καιρικές συνθήκες, αλλά ήταν διαρκώς μέσα στη μάχη για το βάθρο. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι “Nikon”-Μιχάλης Καμακάρης (Mitsubishi Lancer EVO IX) οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν από την επιλογή ελαστικών, σταδιακά ανέβασαν το ρυθμό τους και τελικά ξεπέρασαν στην τελευταία ειδική διαδρομή τους Παναγιώτη Καμπύλη-Μάριο Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) που είχαν μεγάλη ανάγκη τον τερματισμό, μετά από 2 αγώνες με ατυχίες.
Στην κατηγορία F2, ο αγώνας είχε δύο μέρη. Αρχικά προηγούνταν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2), οι οποίοι έκαναν σωστή επιλογή ελαστικών και σημείωσανε εξαιρετικούς χρόνους στο πρώτο Loop, με αποκορύφωμα τη 2η θέση γενικής (!) στην απαιτητική ειδική διαδρομή “Νέος Άγιος Ιωάννης”. Από κοντά, ακολουθούσαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport), οι οποίοι ξεκίνησαν επιφυλακτικά, ενώ έχασαν και λίγο χρόνο όταν πρόλαβαν μέσα σε ειδική διαδρομή προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το δεύτερο μέρος όμως, που αποδείχθηκε και καταληκτικό, ήταν αυτό που έδωσε τελικά τη νίκη στους Αναδιώτη-Μακρινό. Με την έναρξη του δεύτερου Loop το πλήρωμα του Citroen C2 R2 αντιμετώπισε πρόβλημα με το διαφορικό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να οπισθοχωρήσει στην κατάταξη. Έτσι, οι Αναδιώτης-Μακρινός επικράτησαν στην F2 και στην Α/7, ενώ οι Ζάχος-Ασπρόμουγγος τερμάτισαν στη 2η θέση της F2 και στην κορυφή της Α/6. Την τριάδα της F2, συμπλήρωσαν οι Αργύρης Μουστάκας-Παναγιώτης Μουστάκας (Chevrolet Aveo), που επέστρεψαν στους αγώνες μετά από καιρό. Άτυχοι στάθηκαν οι Δημήτρης Κουμποτής-“Louki Look” (Peugeot 106) που τέθηκαν εκτός με πρόβλημα σε σωληνάκι των φρένων. Παρόλα αυτά, ο οδηγός κατέκτησε το Κύπελλο Ασφάλτου για την F2!
Oι Αθλητές μας στο Παλάδιο
nikon

“NIKON” – ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ Μιχάλης (MITSUBISHI Evo IX) 6os Γενικής & 2ος Ν4

zakxaios

 ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νίκος – ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος ( CITROEN Saxo VTS) 1οι Ν2

tsioukas

 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ Αντώνιος – ΤΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος( OPEL Astra OPC) 4οι Α8

bistas

ΜΠΙΣΤΑΣ Γιάννης – ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ Χρήστος( CITROEN Saxo VTS) 3οι Ν2

spanos

ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης – ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης (SUBARU Impreza Spec-C ) 4οι στην Ν4

Ο αγώνας αποτέλεσε και τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, προηγούνταν οι Γιάννης Μουτζούρης-Θανάσης Μουτζούρης (Lada 2015) οι οποίοι όμως στάθηκαν άτυχοι, εγκαταλείποντας λίγο πριν το τέλος από έξοδο. Τελικά, η νίκη πέρασε στα χέρια των Αντώνη Γιοβά-Κώστα Γρηγοριάδη (Audi 80) οι οποίοι κατέκτησαν και τον τίτλο του θεσμού, για οδηγούς και συνοδηγούς αντίστοιχα.
Το 36ο Ράλλυ Παλάδιο, διεξήχθη σε μια πολύ δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία, οπότε η συμβολή χορηγών και υποστηρικτών ήταν απαραίτητη. Για αυτό το λόγο, η Start Line οφείλει να ευχαριστήσει όλους όσοι συνέβαλλαν με τον τρόπο τους, στην ομαλή διοργάνωση του εν λόγω αγώνα. Για ακόμη μια χρονιά, η Start Line είχε την αμέριστη συμπαράσταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αφού ο αγώνας τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Μεγαρέων, ενώ παράλληλα έχαιρε της υποστήριξης του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας και της Δημοτικής Κοινότητας και Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου.
ΠΗΓΗ Γραφείο Τύπου Startline ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ photorallypress
Αποτελέσματα
[gview file=”https://www.alak.gr/wp-content/uploads/2015/11/36Paladio_Results.pdf”]

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο